Judd Simantov var Art Technical Lead på Naughty Dog og var ansvarlig for rigger og Pipelinen som er laget og brukes på Uncharted-serien. Han flyttet deretter til å utvikle for The Last of Us Han har siden blitt en uavhengig entreprenør og gjør rådgivning, rigging og verktøy utvikling internt for Naughty Dog, men også for andre selskaper som Blizzard Entertainment, Insomniac, Crytek, Riot Games, Sucker Punch og Big Red Button. Judd har også gitt flere samtaler over hele verden, for eksempel San Francisco, Tokyo, Paris og Cape Town. Han er også en mye benyttet foredragsholder på Game Developers Conference, hvor han har delt mange av de innovative teknikker og arbeidsflyt han utviklet seg gjennom årene:
Video:
Det er tydelig at det har gått mye arbeid og utvikling av ansiktet for å formidle mer følelser samt reaksjoner til spilleren. Det med og lese karakterene er noe de fleste spill-selskaper tar for gitt. Dette er ett vesentlig hopp opp ifra tidligere spill ifra Naughty Dog og en gigantskritt opp ifra alt annet i industrien.
Bilder:
Vi har kommet langt siden Tomb Raider. |
En mikrodetalj muligens, men høyst nødvendig for og få frem ytterlige følelser i karakterens reaksjon. |
![]() |
How not to do it: Redd? Sint? Fortvilet? Glad? |
Naughty Dog gjør veldig mye riktig og vi gleder oss til "The Last Of Us"
Legger med gametrailer ifra tidligere i år samt en halvannen time intervju med teamet + skuespillerene ifra Playstation Access som kom ut nå i Mai:
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar